6 pași pt. eficientizarea firmelor de proiectare/instalatii – 6
Vizionaţi acest scurt material VIDEO, pentru a vedea în câţiva paşi cât de uşor este acest lucru, folosind software-ul BossInfo Project.
Vizionaţi acest scurt material
VIDEO
, pentru a vedea în câţiva paşi cât de uşor este acest lucru, folosind software-ul BossInfo Project.
Doresc să programez o prezentare skypeGRATUITĂ,pentru a afla mai multe detalii
Doresc a prezentare prin skype
Doresc acces imediat la Online demo pt testare 30 zile + 1 consultanta de 2 ore prin skype, toate GRATUIT
Doresc acces demo
Contabilizaţi orele consumate pe proiect. Cum?
La sfârşitul fiecărei zile să înregistraţi în BossInfo Project orele consumate de fiecare coleg în parte. De exemplu:
- proiectant X – 3 ore proiectul A si 5,5 ore pe proiectul B,
- proiectant Y – 6 ore pe proiectul C.
- etc.
Astfel la încheierea fiecărui proiect veţi cunoaşte exact orele consumate (implicit costul aferent).
Unii o să spună că acest lucru va genera minute suplimentare (costuri indirecte, neproductive).Aşa este, dar din expereinţă proprie vă spun că acest lucru nu durează mai mult de 15 minute/zi. Deci la o săptămână de 4o de ore de lucru, acesta înseamnă 15 minute x 5 zile = 1,25 ore, adică 3% din totalul orelor.
Să vedem însă, ce puteți câștiga prin aceasta:
- ştiţi exact care coleg, ce şi cât a lucrat şi implicit veţi avea o bază de pornire pentru a-i stimula/recompense pe cei buni
- știți exact în ce stadiu se află fiecare proiect într-un anumit moment (comparând numărul orelor deja consumate în raport cu cele planificate în total)
- veţi avea un argument mai puternic în discuţiile cu clientul, atuni când pe parcurs apar modificări şi cerinţe noi ale clientului (da, asta se întîmplă tot timpul: prima dată clientul negociază preţul şi ulterior pe uşa din dos vine cu solicitările noi, nedeclarate anterior!)
- veţi afla că proiectul este deja pe “roşu” în momentul în care mai puteţi acţiona cumva, nu ulterior, după ce tot proiectul s-a închis (poate nici atunci din cifre, ci mai degarbă pe baza celui de al şaselea simţ)
Utilizați datele colectate din proiectele anterioare
Având “tema de casă” făcută, cunoscând foarte bine situaţia orelor pentru proiectele anterioare, puteți să vă planificați mult mai bine activitatea.
Ce aveți de câștigat din toate acestea?
- aveţi o bază de pornire pentru ofertarea noilor proiecte asemănătoare
- veţi fi mai convingător în momentul în care clientul vine cu cerinţe noi, nedeclarate – vă veţi putea menţine mai bine pe poziţie având cifrele în faţa Dvs.
- veţi avea viziunea de ansamblu asupra gradului de încărcare a echipei (numărul de ore “vândute” pentru anumite proiecte, din numărul total de ore ale tuturor colegilor pentru luna (sau perioada respectivă)
Vă confirm pe baza propriei experienţe de la firma noastră, respectiv pe baza rezultatelor de la clienţii noştrii din domeniul de proiectare-arhitectură, faptul că cele de mai sus pot aduce rezultate spectaculoase într-o perioadă scurtă, dacă sunt aplicate în mod sistematic.
Credeţi că ar fi greu să faceţi acest pas?