Service auto
Cum te ajută software-ul BossInfo Project, ca firma ta de proiectaresă devină mai eficientă?
PASUL I. »
Gestionarea orelor planificate si consumate pentru realizarea proiectelorDin experienta noastra de colaborare cu firmele de proiectare-arhitectura, acest lucru este un punct nevralgic in ceea ce priveste eficienta acestor firme. Acest lucru este valabil si la Dvs?Venim cu solutii pentru urmatoarele probleme:Cum putem urmari orele consumate pe proiectele anterioare?Cum putem planifica orele pentru viitoarele proiecte si incarcarea echipei?De ce merita sa facem acest lucru?
PASUL II. »
Gestionarea eficienta a proiectelor prin urmarirea veniturilor si cheltuielilorDe regula la firme se deruleaza in paralel (simultan) mai multe proiecte, unele se blocheaza, la altele sunt necesare ore suplimentare din cauza termenului limita apropiat, sunt oferte de intocmit ….Traind in acest ritm alert, la multe firme de proiectare se pierde din vizor un aspect important:este mai usor sa controlati fiecare proiect in parte atat tehnic cat si financiar, decat sa incercati sa stingeti focuri deja izbucnite la nivel de ansamblu, cand aceste afecteaza intreaga firma.Cunoscand exact situatia financiara a proiectelor, veti putea interveni in timp real in mersul lucrurilor, veti putea planifica mult mai bine business-ul pentru perioada urmatoare.Venim cu solutii pentru urmatoarele probleme:Cum putem urmari exact costurile directe ce apar in cazul unui proiect?Cum putem urmari veniturile planificate?Cum putem face un calcul estimative referitor la ponderea dintre cheltuielile directe (pe proiect) si cele indirecte (administrative)?Cum putem vedea situatia financiara si gradul de rentabilitate a fiecarui proiect in parte?
PASUL III. »
Activitati marketing, vanzariUtilizand BossInfo Project veti avea la indemana toate informatiile importante referitoare la activitatea de marketing si vanzari:inregistrati orice noua oportunitate care apare si puteti urmari starea acestora,inregistrati evenimentele legate de oportunitati,intocmiti oferte,le transformati in comenzi,urmariti contractele.Sa discutam pas cu pas aceste posibilitati.
PASUL IV. »
Organizare, comunicare internaOdata cu cresterea numarului de angajati ai unei firme, gradul de inertie creste si eficienta firmei are tendinta sa scada. Trecand de la 5 la 15 angajati, este evident ca:planificarea activitatilor de catre fiecare coleg in parte o sa devina din ce in ce mai greoaie si mai putin transparentainformatiile ajung mai greu de la un coleg la altuleditarea documentelor comune (o oferta, un proiect, etc), controlul versiunilor acestora sa fie anevoioasa Toate aceste lucruri se intampla deseori la firmele care se ocupa cu proiecte.Dar nu trebuie sa fie asa, exista solutii pentru evitarea acestora!
PASUL V. »
In viata de zi de zi a unei firme, inregistram o sumedenie de date. Ori pentru ca trebuie sa ne conformam unor cerinte legale, ori findca avem nevoie noi de acele date.Insa aceste date nu ne ajuta cu nimic, daca raman doar simple date. Acestea trebuie prelucrate, sa devina informatii. Informatii, care va pot ajuta in stabilirea unor concluzii sau luarea unor decizii.Un dashboard bun va pune la dispozitie aceste informatii pretioase si toate acestea in timp real.
PASUL VI. »
Pana acum, in serialul de 6 pasi pentru eficientizarea firmelor de proiectare/instalatii, am discutat exclusiv despre modul de utilizare a unui software de management. Numai si numai despre aspectul tehnic al implementarii si utilizarii unui software ERP.
Am ajuns la momentul discutiei despre latura de management al proiectului de implementare a unui software ERP.Este un lucru tot atat de important ca si latura tehnica a implmentarii unui software ERP.